Een aantal jaar geleden ben je begonnen met ondernemen en inmiddels weet je wie je bent en vóór wie je er bent. Jouw aanbod sluit naadloos aan op jouw klanten en verkoopt ook lekker. Kortom, je hebt de bouwstenen in huis voor een business die lekker loopt.
Maar die houtje-touwtje-website? Die kan niet meer hoor. Die sluit totaal niet aan bij de fase waar jij je in bevindt.
I get it. Toen je begon met ondernemen had je een hoop andere dingen uit te zoeken. Wie is mijn ideale klant? Hoe vind ik een aanbod dat daarop aansluit? Waar ben ik goed in? En wat maakt mij uniek ten opzichte van die concurrent? Je had helemaal geen tijd – of geld – om te investeren in een goede professionele website. Het zoontje van je buurvrouw was best handig, dus die kon wel een opzetje maken waar je even mee uit de voeten kon. Dan had je in ieder geval iets, toch?
Maar intussen zijn er heel wat jaren verstreken en staat er nog steeds een website online die totaal niet aansluit bij jou, je klant of je bedrijf. En dat voelt niet lekker. Al helemaal wanneer klanten via je website binnenkomen óf potentiële klanten er naar vragen. Dan verschijnt er toch een beetje schaamrood op je wangen.
Dáár gaan we voor zorgen. Een website die jouw professionaliteit weerspiegelt en past bij jouw verhaal, jouw klanten en jouw werkwijze. En niet geheel onbelangrijk: die technisch helemaal goed werkt (maar daar zal ik je verder niet mee vermoeien).
Je bent hier op de juiste plek wanneer je:
* Is dat niet het geval? Dan ben je nog maar één klik verwijderd voordat je wél op de juiste plek bent. Met ondernemerscoaching help ik je hier namelijk met alle liefde mee. Alles daarover vind je hier.
Natuurlijk maken we eerst even kennis om te kijken of we een goede match zijn. Zijn we het daar beide over eens en voelt het goed? Dan volgt er een offerte en bij akkoord gaan we samen verder!
In een tweede gesprek kijken we of jouw onderneming toe is aan een geheel nieuwe website of aan een upgrade van je huidige website. We bespreken wat je doel is, wat je ideeën zijn en wat er allemaal nodig is, zodat jouw website naadloos aansluit bij jou én je klanten.
Jij gaat aan de slag met het maken van een moodboard, het uitzoeken van foto’s en het schrijven van de teksten. Je zorgt voor een passende stijl en goede content die jouw lievelingsklant aantrekt én overtuigt.
Ik ga aan de slag met het ontwerp van de eerste drie pagina’s (we bepalen samen welke dat zijn), waarna er een eerste (online) feedbackronde is. Hierin zie je de eerste opzet en geef je aan wat je graag anders ziet. Vervolgens verwerk ik dat en ga ik aan de slag met de overige pagina’s voor de tweede feedbackronde. Na feedbackronde twee, verwerk ik de laatste feedback en zetten we de puntjes op de i.
Pop die champagne, want jouw website is live! Je gooit hem zo trots als een pauw op ál je socials en natuurlijk gaat de mobiele versie op de verjaardag van je tante rond bij de hele familie. De eerste maand na livegang, ben ik er nog om aanpassingen te doen en het technische geneuzel bij te houden. Daarna heb je de mogelijkheid om een onderhoudsabonnement te nemen óf het onderhoud zelf te doen.
Onze informatie website was sterk verouderd wat ineens problemen gaf, we hadden op korte termijn een nieuwe website nodig. Blij dat Julia dit meteen enthousiast oppakte en goed meedacht in mogelijkheden en voorstellen deed die aansloten bij onze wensen. Onze website draait naar volle tevredenheid.
Eerst even kijken welke knallers er al in omloop zijn? Dat snap ik helemaal. Een heel aantal ondernemers gingen je voor.
Neem snel een kijkje in mijn portfolio.
Maak dan de cirkel rond en kies ook nog voor kneitersterke webteksten én een stralende strategie voor je social media. Ik werk samen met twee vaste toppers die dit allemaal mogelijk maken. Just let me know!
Branding door Studio Lien en teksten door Sanne Poel